(x) olen varastanut tämän listan joltakin(hehehe)
(  ) olen polttanut tupakkaa
(  ) olen polttanut sikaria
(  ) olen ollut putkassa
(  ) olen suudellut samaa sukupuolta kun minäkin olevaa ihmistä
(x) olen ollut rakastunut/ihastunut
(  ) olen saanut potkut
(  ) olen karannut kotoa
(  ) olen tullut pidätetyksi
(  ) olen suudellut tuntematonta
(  ) olen ollut sokkotreffeillä
(x) olen valehdellut ystävälle
(  ) olen ollut rakastunut opettajaan
(  ) olen lintsannut koulusta/työstä
(  ) olen harrastanut seksiä työkaverin kanssa
(x) olen nähnyt jonkun kuolevan
(  ) olen ollut rakastunut johonkin internetkaveriin
(  ) olen ollut Kanadassa
(  ) olen ollut Mexicossa
(  ) olen oksentanut baarissa
(  ) olen nähnyt osan itsestäni palavan
(  ) olen syönyt sushia
(  ) olen ollut väkivaltaisessa suhteessa
(x) olen ottanut särkylääkettä
(x) rakastan tai kaipaan jotakuta juuri nyt
(x) olen tehnyt lumienkelin
(  ) olen pitänyt tee-kutsut
(  ) olen rakentanut hiekkalinnan
(x) olen hypännyt vesilätäkköön
(x) olen ollut naamiaisissa
(x) olen hypännyt lehtikasaan
(x) olen fuskannut pelissä
(x) olen ollut yksin
(  ) nukahtanut koulussa/töissä
(  ) olen käyttänyt vääränlaista henkkaria
(x) olen katsonut auringonlaskua
(  ) olen ollut mukana maanjäristyksessä
(  ) olen koskettanut käärmettä
(  ) olen nukkunut tähtien alla
(x) olen tullut kutitetuksi
(  ) olen tullut ryöstetyksi
(x) olen voittanut kilpailun
(x) olen kävellyt/mennyt päin punaista liikennevaloa
(  ) olen ollut auto-onnettomuudessa
(x) olen tuntenut itseäni ulkopuoliseksi
(x) olen inhonnut ulkonäköäni
(  ) olen ollut riippuvainen post-it lapuista
(  ) olen ollut eksynyt
(x) olen uinut meressä
(  ) olen tuntenut itseäni sillä tavalla että olisin kuolemassa
(x) olen itkenyt itseäni uneen
(x) olen leikkinyt poliisia ja rosvoa
(  ) olen laulanut karaokea
(x) olen maksanut ruuasta pelkillä kolikoilla
(  ) olen tehnyt itselleni jotain sellaista mikä on jäänyt kaduttamaan
(x) olen soittanut pilaria/häläriä
(  ) olen tanssinut sateessa (X'DD)
(x) olen kirjoittanut kirjeen joulupukille
(  ) olen katsonut auringonlaskua jonkun sellasen kanssa kenestä välitän
(x) olen puhaltanut kuplia
(  ) olen sytyttänyt tulen rannalla
(  ) olen pilannut juhlan
(x) olen saanut toteutettua toiveeni
(  ) olen harrastanut seksiä apinan kanssa
(  ) olen hypännyt sillalta
(  ) olen syönyt kissan-/koiranruokaa
(  ) olen sanonut vieraalle ihmiselle että rakastan häntä
(x) olen suudellut peiliä
(x) olen laulanut suihkussa
(  ) olen pitänyt mustaa leninkiä
(x) olen uneksinut että menen naimisiin jonkun kanssa
(  ) olen liimannut käteni johonkin
(  ) olen suudellut kalaa
(  ) olen istunut katolla
(  ) olen huutanut niin paljon etten saa henkeä
(  ) olen puhunut puhelimessa enemmän kun kuusi tuntia yhteenmenoon
(  ) olen valvonut koko yön läpi
(x) olen poiminut omenan puusta ja syönyt sen heti
(x) olen kiipeillyt puussa
(x) pelkään katsoa kauhuelokuvia
(x) olen leikkinyt kanaa
(  ) olen tullut työnnetyksi uima-altaaseen vaatteet päällä
(  ) on sanottu että olen söpö
(x) olen kalastanut kalan ja sitten syönyt sen
(x) olen saanut perhosen kiinni
(x) olen nauranut niin paljon että itkin
(  ) olen itkenyt niin paljon että nauroin
(  ) olen fuskannut kokeessa
(x) on ollut Britney Spears-cd
(x) olen unohtanut jonkun nimen
(x) olen nukkunut alasti
(  ) olen pyörtynyt
(  ) olen lyönyt jotakuta/jotakin
(  ) olen itkenyt metro-asemalla
(  ) olen varastanut
(x) olen puhunut ventovieraan kanssa enemmän kuin 5 min
(  ) olen syljeskellyt jonkun päälle, kenestä en pidä
(x) olen ollut mustasukkainen
(x) osaan kirjoittaa ilman että katson näppäimistöä
(  ) osaan ajaa autoa