Säikähdin. Säikähdin tänään biologian tunnilla. Säikähdin kun Maria säikähti jättiläiskärpästä. Se istui mun päässäni. Ahdisteli mua. Tunsin kuinka sen pikku jalat ponkaisivat pois päästäni kun se lähti lentoon...

Nakkikeittoa ruokana(yök) ja pehmeää leipää(nam). Loppujen lopuksi se nakkikeitto olikin tosi hyvää ja maukasta.

*On kiva yllättää joku katselemasta* ;-D

Englannin puhejuttu opettajan kanssa ei ollukaan niin kamala. Mitä nyt sekoitin yhden sanan toiseen xD No ei se mitään. Seiska tuli että napsahti. 

*****tänään on ollut taas melkoinen höröpäivä********

en tiiä mikä vaivaa olen vain niin iloinen. :DD

Toivottavasti mun kaverit kestää mua xD Anteeksi jos olen joskus liian innokas :) Mut kyllähän te tiiätte mut ;-)

Marian pitäis opettaa mullekin tän käyttöä... haluaisin tehä noita laatikoita mutta en osaa. Niin ja sitten haluaisin tähän  toisenlaisen taustan. En osaa tehä sitäkään.... :-(

-------------ulkona on ihan syksyinen ilma. --------I like it.

On kiva seurata ihmisiä joita ei oikeasti tunne. Seurailla vaan tekemisiään ja miten käyttäytyy. Erilaiset ihmiset ovat mielenkiintoisia. On monia tyyppejä joihin haluaisin ehkä tutustua mutta en varmaan koskaan tule tutustumaan... se harmittaa.

 

Taas mua ahdistelee kärpänen. Tälläkertaa hyvin pieni. :)